Ostukorv

Müügitingimused

Veebipoe 311.ee omanik 313 Fashion OÜ (registrikood 12445730), asukohaga Telliskivi 60A, Tallinn 10412. Meie telefoninumber on 601 8082, e-posti aadress shop@311.ee.

Lepingu sõlmimine, hind ja maksetingimused

Veebipoes 311.ee ei ole kliendikontot ega kasutajatunnuseid. Ostu korral tuleb teada anda oma soovist, valides välja meeldiva kauba ning vajutades veebilehel  nupule „Lisa ostukorvi“. Seejärel tuleb sisestada veebilehel andmed kauba kättetoimetamise kohta ja kontrollida ning kinnitada ostukorv. Ostu eest tasuda saab Maksekeskuse kaudu. Pärast tellimuse eest tasumist tuleb vajutada "Tagasi kaupmehe juurde“. Tellimuse saamine kinnitatakse elektrooniliselt, saates selle kohta sulle e-kirjaga arve.

Ostusumma tuleb tasuda täies ulatuses, järgides ostumenüüs toodud juhiseid. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest 313 Fashion OÜ arvelduskontole. Veebipoes 311.ee saab tasuda ainult Maksekeskuse teenuse kaudu pangalingiga (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) või krediitkaardiga (VISA, Mastercard). Makseid võetakse vastu eurodes.

Veebipoes 311.ee müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest vastavalt teenusepakkuja hindadele ning on märgitud veebilehel. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

Kauba kohaletoimetamine

Kaup toimetatakse kohale Omniva teenuste abil. Kohaletoimetamise hinnad on märgitud veebipoes 311.ee ostu sooritamisel. Kauba kohaletoomine toimub tavapäraselt 3-5 päeva jooksul, kuid erandlikel juhtumitel on veebipoel 311.ee õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega, siis teavitame sellest ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Taganemisõigus

Sul on õigus 311.ee veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, st et sa võid 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist kaubaga tutvuda ning otsustada, kas see sulle sobib või meeldib. Sa pead kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et oled eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Kui sa tahad kaupa tagastada, siis pead käsitsema ja uurima kaupa üksnes nii, nagu lubataks seda teha tavapoes. Taganemisõiguse kasutamiseks pead tootepakendi avama seda kahjustamata. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel 311.ee õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kontserdipileti ostust ei saa taganeda, kui kontserdi alguseni on jäänud vähem kui 48 tundi. Tagastada ei saa CD, DVD ja vinüülplaate, millelt oled eemaldanud kileümbrise (v.a kui tegemist on defektiga tootega). Samuti ei saa tagastada rõivaid, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (v.a. kui tegu on defektiga toodetega).

Palun arvesta sellega, et taganemisega kaasnevad kulud tasud sina, välja arvatud juhul, kui tagasisaatmine on põhjustatud sellest, et kaup ei vasta tellimusele (nt vale või defektiga toode).

Taganemisõiguse kohaldumisel tagastame sulle kauba maksumuse ja kättetoimetamise kulu 14 päeva jooksul alates tagastatava kauba meiepoolsest kättesaamisest. Kui oled valinud veebipoe 311.ee pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood 311.ee sulle tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Võime keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme kauba kätte saanud või kuni oled esitanud tõendid, et oled asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Veebipoel 311.ee on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit, ja saata see meie e-posti aadressile shop@311.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Vale või defektiga toode

Sul on õigus esitada meile e-kirja teel pretensioon, kui veebipoest 311.ee ostetud asjal on ilmnenud puudus või defekt, mis oli olemas asja üleandmise hetkel. Kui veebipoest 311.ee ostetud asjal on puudused, mille eest me vastutame, siis me parandame või asendame asja. Juhul, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik, siis tagastame sulle ostusumma ja postikulu.

Vastutame asjal ilmnenud puuduste eest kahe aasta jooksul alates asja üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et puudus, mis ilmnes kuue kuu jooksul kauba ostjale üleandmise päevast, oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Me ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba sulle üleandmist.

Asja puuduse ilmnemisel pead hiljemalt kahe kuu jooksul sellest meid teavitama ehk esitama pretensiooni. Vastame esitatud kaebusele 15 päeva jooksul e-kirja teel.

Kontserdipiletid

Vahendame üksnes kontserdipileteid ega ole kontsertide korraldaja. Kontserdipileti ostmisel vastutab kontserdi toimumise ja kvaliteedi eest selle korraldaja. Me ei ole kohustatud kontserdipileteid tagasi ostma või hüvitama, sh kui kontsert jääb ära, lükatakse edasi, muudetakse toimumise kohta või asendatakse. Samuti ei vastuta me kontserdi hilinemise või ärajäämisega seotud kulude või kahju eest. Kaotatud, rikutud või hävinud kontserdipiletit ei asendata ja selle maksumust ei hüvitata.

Üldtingimuste muutmine

Jätame endale õiguse käesolevaid tingimusi ja toodete hindasid ühepoolselt muuta. Tingimuste ja tootehindade muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud teabe ilmumisest veebilehel www.311.ee. Kui edastasid oma tellimuse enne tingimuste muudatuse jõustumist, siis sinu jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses on ette nähtud teisiti.

Vaidluste lahendamine

Kui sul on 311.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile shop@311.ee. Kui ostja ja 311.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja 311.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Liitu uudiskirjaga

Liitu meie uudiskirjaga ning saad teavituse uue kauba kohta enne teisi oma postkasti.

Anna Kaneelina

What Have I Done For Love

VAATA imeilusat muusikavideot Anna Kaneelina loole "What Have I Done For Love"!